Dzikie Lektury. Reklama uśmiechnięte ścierwo cz. 1
Staszek Dutka
Odcinek 18     28.12.2023

W 18. odcinku DZIKICH LEKTUR Staszek Dutka pokazuje, w jaki sposób reklama próbuje zaczarować, zahipnotyzować i uwieść. Przywołuje też książkę pt. „Reklama uśmiechnięte ścierwo” Oliviera Toscaniego, twórcy kampanii reklamowych dla firmy United Colors of Benetton. Zapraszamy do słuchania.

Early Stage baner
Alternatywna Lista Lektur
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.