Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Oliviero Toscani, twórca kampanii reklamowych dla firmy Benetton, wniósł do reklamy nową jakość. Do tej pory reklama zajmowała się sprzedawaniem konsumpcyjnego raju: Jeśli chcesz być szczęśliwy, zapal naszego papierosa, wsiądź do naszego auta, kup sobie po prostu nasz produkt. Reklama pokazywała świat idealny i przesłodzony. Natomiast Toscani obok sprzedawanego produktu, umieszczał… No właśnie, w tym odcinku swojego podcastu Staszek Dutka przypomina – głośną swego czasu – książkę Oliviera Toscaniego pt. „Reklama uśmiechnięte ścierwo”. Opowiada o kontrowersyjnych akcjach reklamowych. Przy okazji łączy to z pewnym wydarzeniem szkolnym, które niejednego nauczyciela zamieniłoby w słup soli.